-
Seade, millel on garantii, ei tööta. Mida teha?
detsember 22, 2014Loe edasiVastavalt garantiiremondi üldtingimustele, tuleb seade saata LABOCHEMA hooldusosakonda, võimalusel originaalpakendis. Oluline on lisada pakendisse garantiid tõendav dokument, nt. ostuarve, ja vea kirjeldus. Kui seadet on võimatu või väga keeruline saata, võtke palun ühendust LABOCHEMA seadmete hooldusosakonnaga.
-
Kas on võimalik sõlmida kokkulepet seadmete hooldamiseks ja remontimiseks? Kuidas seda teha?
detsember 22, 2014Loe edasiLabochema teostab seadmete hooldust (tehniline hooldus, ennetav hooldus ja remonditööd). Pika-ajalise kokkuleppe sõlmimiseks võtke ühendust seadmete hooldusosakonnaga.
-
Kas võib juhtuda, et uue seadme soetamine tuleb odavam, kui vana seadme remontimine teie hooldusosakonnas?
detsember 22, 2014Loe edasiKui LABOCHEMA seadmete hooldusosakonna spetsialistid leiavad seadme kontrollimisel, et remondihind on ligikaudu pool või rohkem uue seadme soetamise maksumusest, teavitavad nad teid sellest enne remonditööde jätkamist.
-
Kui kaua võtab aega LABOCHEMASSE saadetud seadmete remontimine?
detsember 22, 2014Loe edasiRemonditööde kestus sõltub rikke iseloomust, tavaline seadme hooldamine võtab 1-5 päeva. Juhul kui remonditööd nõuavad varuosade tellimist tootjalt, võib kuluda ligikaudu kuni 4 nädalat.
-
Kas pH eletkroodi võib hoida mõõtmiste vahel destilleeritud vees?
detsember 22, 2014Loe edasiJah, kuna mõõtmiste vaheline ajavahemik ei ole pikk. Mida kauem on elektrood destilleeritud vees, seda kiiremini see vananeb. Kui te ei plaani elektroodiga töötada pikema perioodi jooksul (üle ühe tunni), soovitame hoida seda tootja poolt ettenähtud lahuses.
FAQsLabochema
Labochema > FAQs